سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

آرسنال در پى گلزن کامرون (سه شنبه 87/6/19 :: ساعت 2:12 عصر )

آرسنال یا تاتنهام ! زور کدام بیشتر است!


امروز برخی از رسانه ها از علاقه مندی باشگاه آرسنال به استفان امبیا مهاجم 22 ساله کامرون خبر دادند و طبق معمول همیشه هرگاه بازیکنی مدنظر سران توپچی ها میشود تیم های دیگر نیز به سمت او میروند! گویا رقیبان نیز به استعداد یابی ونگر پی برده اند!


مدیر برنامه هاى این بازیکن در فرانسه اظهار داشت، در شرایطى که امبیا تا سال 2010 با رن قرارداد دارد ، این 2 باشگاه انگلیسى مى کوشند تا هرچه زودتر امکان عقد قرارداد با این بازیکن را بیابند. آرسنال و تاتنهام بسیار علاقه مند هستند تا این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات زمستانى به خدمت گرفته و با وى قرارداد امضا کنند. رن به صورت مشروط حاضر به فروش این بازیکن است. تیم فرانسوى درخواست 12 میلیون یورو بابت هافبک تیم ملى کامرون کرده است.


منبع:آرسنال اف سی دات آی آر

¤ نویسنده: A GUNNER


زمستان با "جووینکو" (دوشنبه 87/6/18 :: ساعت 2:10 عصر )
خبرگزاری های انگلیسی از هم اکنون پش بینی می کنند که آرسنال  در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای جذب جووینکو اقدام کند
سباستین جووینکو که در حال حاضر یکی از گرانترین ستارگان نو ظهور دنیای فوتبال است با به وجود آمدن اختلاف بر سر تمدید قراردادش با یوونتوس، روز به روز به دربهای خروج باشگاه نزدیک تر می شود! این بازیکن 21ساله برای تمدید قراردادش مبلغ 1میلیون یورو در سال درخواست کرده است که تاکنون از طرف مسولین یوونتوس با جواب مثبت روبرو نشده است. اما با صحبت های اخیر این بازیکن، بر شایعات مبنی برخروجش دامن زده شد. او در نشستی اینگونه گفت:" اگر راستش را بخواهید، تمدید قرارداد با یووه خیلی برایم مهم نیست و این تیم برای من برتری خاصی نسبت به تیم های دیگر ندارد!"
آرسنال که در تمامی نقل و انتقالات تابستانی گزینه اول برای خرید جووینکو محسوب می شد، با پایان یافتن فرصت نقل و انتقالات، چشم به پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی دارد تا این هافبک تهاجمی را جذب کند.

¤ نویسنده: A GUNNER


نخستین امتیاز ایران در مقدماتی جام جهانی (یکشنبه 87/6/17 :: ساعت 3:47 عصر )

ملی پوشان فوتبال کشورمان دیشب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض پایتخت عربستان ، در حضور بیش از 80 هزار تماشاگری که به طور رایگان در ورزشگاه حضور داشتند تیم عربستان را با نتیجه مساوی 1-1 متوقف کرد و به یک امتیاز دست یافت.

‌در این دیدار سعد الحرثی در دقیقه 29 برای عربستان گلزنی کرد و 
جواد نکونام در دقیقه 81 گل تساوی ایران را به ثمر رساند.

‌‌اما در دیگر دیدار گروه دوم این رقابت ها ، کره شمالی در امارات 2-1 پیروز شد و در گروه یک ، ژاپن 3 - 2 ‌‌بر میزبان خود بحرین غلبه کرد 
و قطر با سه گل ازبکستان را شکست داد.
دور دوم این رقابت ها روز چهارشنبه برگزار می شود اما تیم ملی کشورمان در این هفته استراحت دارد.


¤ نویسنده: A GUNNER


تئو بهتر از رونی و لمپاردبود ! (یکشنبه 87/6/17 :: ساعت 3:40 عصر )
در شبی که فرانسه 3-1 بازی را واگذار کرده و ظاهرا گالاس گل به خودی زده ، والکات در درخششی بی نظیر نمره ای بهتر از لمپارد و رونی و گرت بری گرفت ! ادامه مطلب...

¤ نویسنده: A GUNNER


فابرگاس : به منچسترسیتی نمیروم (شنبه 87/6/16 :: ساعت 10:10 عصر )

 


فابرگاس آب پاکی را ریخت بر دستان مدیران ثروتمند منچسترسیتی


فابرگاس هافبک جوان اسپانیایی آرسنال در مصاحبه ایی خطاب به سران منچسترسیتی گفت : « من هیچ علاقه ایی به رفتن به این تیم ندارم »


وی گفت : « برای آینده حرفه ایی رفتن به این تیم به صلاح نیست و مخرب است! »


سران منچسترسیتی که از ثروت زیادی برخوردار هستند در تلاش هستند تا فن نیستلروی ? بوفون ? فرناندو تورس ? کاکا و فابرگاس را بخدمت بگیرند.


¤ نویسنده: A GUNNER


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 43
مجموع بازدیدها: 118636
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو