سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

دیناموکیو و آرسنال ، جام باشگاه های اروپا (چهارشنبه 87/6/27 :: ساعت 10:36 صبح )
آرسنال چهارشنبه شب در جام باشگاه های اروپا مهمان تیم دیناموکیو در اکراین خواهد بود . در ادامه جزئیات بیشتر این بازی را می توانید مشاهده کنید .
 
خوشبختانه مصدومیت ابوئه و کلیچی طی آزمایشات پزشکی رد شده و آنها قادر به همراهی تیم در اکراین خواهند بود . اما نصری به علت مصدومیت قوزک پا به اکراین نخواهد رفت .  سیلوستره هم در این بازی حضور نخواهد داشت . در تیم دیناموکیو هم تنها دو بازیکن غایب هستند . یکی از آنها مصدوم و دیگری محروم است .

به گفته ی آرسن ونگر در این بازی که در اکراین برگزار می شود نتیجه ی مساوی ، نتیجه ی خوب و قانع کننده ای خواهد بود . همچنین امانوئل آدبایور هم از بازی های جام باشگاه ها و قهرمانی در این جام به عنوان هدف اصلی خود یاد کرده و تلاش خود را به کار می گیرد تا اسباب پیروزی و موفقیت تیمش را در این رقابت ها به ارمغان بیاورد .

قابل ذکر است که تیم دیناموکیو در پنج بازی آخر خود چهار برد و یک مساوی و آرسنال هم در پنج بازی اخیر خود چهار برد که سه تای آنها با نتایج خیره کننده بوده و یک باخت کسب کرده است .

نکته قابل توجه این است که این دو تیم تا به حال چهار بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که آرسنال فقط یکبار پیروز شده و دو بار شکست خورده و یکبار هم بازی به تساوی کشیده شده است . این بازی ها در سالهای 2003 و 1998 انجام شده که آرسنال در آخرین بازی یعنی در 5 نوامبر 2003 یک بر صفر این تیم را در خانه شکست داد . در بیست و یکم اکتبر سال 2003 آرسنال دو بر یک در خانه ی حریف تن به شکست داد و در سال 98  بازهم در اکراین سه بر یک شکست را پذیرفت . در همان سال و در ماه اکتبر این دو تیم به تساوی یک بر یک در استادیوم هایبوری رسیدند .

ترکیب هجده نفره اعلام شده از سوی مرد فرانسوی به شرح زیر می باشد که نام بازیکنان جوانی هم نظیر رامسی ، ویلشیر و ولا هم در این لیست دیده می شود :

 
1 Manuel ALMUNIA
3
Bacary SAGNA
4
Cesc FABREGAS
5
Kolo TOURE
10
William GALLAS
11
Robin VAN PERSIE
12
Carlos VELA
14
Theo WALCOTT
15
DENILSON
16
Aaron RAMSEY
17
Alex SONG
19
Jack WILSHERE
20
Johan DJOUROU
21
Lukasz FABIANSKI 
22
Gael CLICHY
25
Emmanuel ADEBAYOR
26
Nicklas BENDTNER
27
Emmanuel EBOUE


گروه داوری این بازی :

داور وسط
:  لوئیس مدینا کانتالخو (  ازاسپانیا )
 کمک ها : کالدو گوادامورو و لوئیس آلبرتا گوتیرز پرز ( هر دو از اسپانیا ) 
نماینده یوفا
: کارلوس مگیا دویلا ( از ایتالیا ) 
ناظر داوری : 
نیکولای لونیکوف ( از روسیه ) 

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 118271
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو