سفارش تبلیغ
صبا ویژن
3  GUNNERS  4

امتیاز تیم آرسنال 7.5 شد (یکشنبه 87/6/31 :: ساعت 5:33 صبح )
میانگین امتیازی تیم آرسنال در بازی با بولتون 7.5 شد ! این در حالی است که توپچی ها با خوش شانسی توانستند ساق پای گایل عزیز را باری دیگر سالم ببینند !
المونیا : 7.5
منوئل آلمونیا چندین بار با شیرجه ها سرعتی خود توانست دروازه توپچی ها را نجات دهد و به همین سبب نمره خوبی دریافت نمود

باکاری سانیا : 7.5
باکاری بازی قابل قبول و در خدمت تیم را به نمایش گذاست ، خصوصا که بعد از مصدومیت کلیچی به خوبی جای هموطن خود را پر کرد

توره : 7
حبیب توره یکی دوبار اشتباهاتی انجام داد که از دید سایت گل قابل بخشش نبوده و همین موضوع باعث شد تا نمره ی کمتری به وی دهد

کاپیتان گالاس : 7
ویلیام رهبری خوبی در عمق خط دفاع داشت و نمره قابل قبول 7 را نیز دریافت نمود

کلیچی : 6.5
نمره ی کم کلیچی به دلیل اشتباه جایگیری اش در گل خورده ی آرسنال است ، در صورتی که بی تردید میتوانست بهتر باشد !

ابوئه : 7.5
ابوئه با گلزنی خود توانست نمره ی خوبی را کسب کند

فابرگاس :7.5
شاید بازی فابرگاس هنوز به مرز آمادگی 100% نرسیده باشد ، اما همچنان با بازی ساده خود تیم را هندل میکند و بازیکنان را به خوبی میبیند

سانگ : 7.5
سانگ بلانگ در این بازی عالی عمل کرد و نشان داد میتوان جای فلامینی روی وی هم حساب باز کرد

دنیلسون : 8.5
برزیلی کوچک توپچی ها در شبی رویایی یک گل زد و یکی ساخت تا یکی از بهترین های تیمش باشد ، وی احتمالا بهترین بازیکن زمین شناخته شده است !

آدبایور : 8
گلی نزد ولی 110% در خدمت تیم بود و تمام تلاش خود را با پاس های خوب و مناسب خود برای پیروزی انجام داد

بنتنر : 8.5
نیکلاس هم در کنار دنیلسون شبی خوب را تجربه کرد ، وی هم مشابه دنیلسون هم گل زد هم گل ساخت !

جورو : 7
او در نیمه دوم جایگزین کلیچی شد و به راستی خوب عمل کرد

تئو والکات : 8
این موشک توپچی ها هر زمان که بیآید کارش را انجام میدهد ، بار ها دروازه را تهدید کرد


 

¤ نویسنده: A GUNNER



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 15
مجموع بازدیدها: 118263
 

»» درباره خودم
 

»» پیوندهای روزانه
 

»» آرشیو نوشته های قبلی
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو